Администрација

Контакти со вработените

Заради успешно извршување на работите од надлежност на општината, општинската админитрација е е организирана во одделенија:

  1. Одделение за нормативно-правни работи,општи работи и управување со човечки ресурси ги врши следните работи:
    – ги проучува законите и подзаконските акти во надлежност на локалната самоуправа,
    – подготвува одлуки и други општи и конкретни акти во надлежност на Советот и Градоначалникот,
    – ги подготвува седниците на Советот и седниците на неговите комисии,
    – дава мислење на актите од аспект на нивната законитост,
    – врши стручни работи за Советот и Градоначалникот,
    – изработува годишна програма за работа на одделението,
    – доставува информации и податоци во врска со активностите на општината на барање на надлежните органи или врз основа на закон,
    – изготвува службен гласник на општината,
    – ракува со документите на општината и ги чува се до нивното уништување односно предавање во Државниот архив на Република Северна Македонија,
    – изготвува и реализира прописи од областа на образованието,
    – изготвува и реализира прописи од областа на културата, поддршка на културните установи и проекти, негување на фолклорот, организирање на културни манифестации,
    – изготвува и реализира прописи од областа наспортот и рекреацијата, развој на масовниот спорт и рекреативни активности, организирање спортски приредби и манифестации, поддршка на спортски сојузи,
    – изготвува и реализира прописи од областа на здравствената заштита,
    – изготвува и реализира прописи од областа на социјалната заштита и заштитата на децата,
    – изготвува и реализира прописи од областа на заштитата и спасувањето на граѓаните и материјалните добра,
    – врши работи од облата на противпожарната заштита
    – изработува годишна програма за работа на одделението,
    – се грижи за правилна примена на законските и подзаконските акти од областа на човечките ресурси,
    – остварува редовна комуникација и соработка со другите одделенија за човечки ресурси од органите на управата со цел откривање на човечки потенцијали и дава предлог за вработување без јавен оглас од еден во друг орган,
    – учествува во спроведувањето на организацискиот развој на органот кој ги адресира прашањата на планирање, развој на вработените, задржување на вработените, управување со промените, обука на вработените,
    – го следи развојот на организациската култура во органот,
    – советува и соработува со другите раководители за прашања од областа на управувањето со човечките рењсурси,
    – го пишува Предлог-правилникот за систематизација на работните места во органот,
    – изработува прашања за посебниот дел од стручниот и приправничкиот испит,
    – ги подготвува образците за оценување на државните службеници во општинската администарција,
    – спроведува анализа за потреби од обука на државните службеници,
    – изработува Нацрт-годишна програма за обука на државните службеници,
    – ја следи примената на Етичкиот кодекс на државните службеници и по потреба изработува извештаи,
    – води лични досиеа и ги одржува базата на податоци за државните службеници и доставува известувања за настанатите промени во регистарот на државните службеници,
    – го остварува начелото н јавност и транспарентност во работењето на органите на општината,
    – води протокол за потребите на органите на општината,
    – врши информирање на граѓаните и овозможува слободен пристап на информации од јавен карактер; прима и постапува шпо усни и писмени претставки на граѓаните,
    – координирање, организирање и подобрување на соработката помежу невладините организации и локалната самоуправа,
    – врши и други работи што ќе бидат ставени во негова надлежност со акт на Советот или Градоначалникот.
  2. Одделение за финансиски прашања ги врши следните работи:
    – ги проучува законите и подзаконските акти и прописи од областа на буџетското и материјално-финансиското работење,
    – изработува Буџет и ја следи неговата реализација,
    – изработува Годишна завршна сметка за извршување на Буџетот на општината,
    – изготвување на финансиски план за извршување на Буџетот за општината и за единките корисници на општината,
    – изработува квартален финансиски извештај за извршување на Буџетот за тековната година,
    – изработува годишна програма на одделението,
    – проучува и реализира прописи од областа на финансиско-материјалното, сметководственото и книговодствено работење како и други општи и поединечни акти,
    – врши управување, следење и контрола на на состојбата на движењето на средствата и ивотите на срества на општината утврдени со Буџетот, подготовка на стратешки план на општината,
    – измена и дополнување на Буџетот и стратегискиот план на општината,
    – контрола на подготовката и извршувањето на Буџетот,
    – спроведување на ex-ante и ex-post финансиска контрола,
    – подготовка, примање, локвидирање и контрола на сметководствената документација,
    – благајничко работење,
    – врши планирање на приходи нивно утврдување и наплата,
    – изготвува прегледи, исплаќање плата и надоместоци и нивна евиденција,
    – примена на законите, подзаконските акти и други прописи од областа на јавните набавки,
    – следењето и согледувањето на потребите од набавки во опшѕината,
    – изготвува годишен план за јавни набавки и негова реализација,
    – дава стручна и техничка помош на комисијата за јавни набавки, водење на евиденција и документација во врска со јавните набавки,
    – изготвува одлуки и други општи и поединечни акти од надлежност на Советот и Градоначалникот од областа на трговијата , занаетчиството, туризмот и угостителството,,
    – врши и други работи што ќе бидат ставени во негова надлежност со акт на Советот или Градоначалникот
  3. Одделение за комунални работи,уредување на градежно земјиште и локален економски развој, ги врши следните работи:
    – ги проучува законските и подзаконските акти од областа на комуналните дејности и градежното земјиште и истите ги применува,
    – изработува годишна програма на одделението како составен дел од Програмата на органот,
    – ги реализира прописите во комуналните дејности, снабдување со вода за пиење, обработка и испорака на технолошка вода, одведување и прочистување на отпадни води, одведување и третман на атмосферски води, одржување на јавната чистота, одржување и користење на паркови, собирање, транспорт и депонирање на цврст и технолошки отпад, снабдување со електрична енергија,
    – одржување на јавни сообраќајни површини,
    – врши работи во врска со изградба, одржување, реконструкција и заштита на локални патишта и улици,
    – уредување и организирање на јавното осветлување,
    – регулација, одржување и користење на каналите,
    – изготвува и реализира прописи од областа на патниот сообраќај, линиски превоз на патници, авто такси превоз, паркирање, регулирање на режимот на сообраќај,
    – изградба и одржување на сообраќајна сиглнализација,
    – уредување на градежно земјиште,
    – определување на имиња на улици, плоштади, мостови и други инфраструктурни објекти, води регистар согласно со закон,
    – изготвува планови за локален економски развој,
    – изготвува одлуки и дриги општи и конкретни работи од надлежност на Советот и Градоначалникот од областа на економскиот развој,
    – иницира утврдување на развојни и структурни приоритети како и основни мерки за водење на локална економска политика на општината,
    – иницира и развива регионална и меѓугранична соработка,
    – овозможува услови за поддршка на развојот на малите и средните претпријатија, претприемништвото во земјоделството, сточарството, шумарството и развој на локална агроберза,
    – обезбедува документациона база на податоци за потребите на планирањето и програмирањето на економскиот развој,
    – ги следи законските и подзаконските акти од областа на трговијата, занаетчиството, туризмот и угостителството и истите ги применува,
    – развој на информатичка технологија во општината, контрола, одржување и надополнување на хардверски и софтверски подсистеми,
    – изработува база на податоци за потребите на општината,
    – врши и други работи што ќе бидат ставени во негова надлежност со акт на Советот или Градоначалникот
  4. Одделение за внатрешна ревизија, ова одделението кадровски не е екипирано, т.е нема ниту еден вработен
  5. Одделение за утврдување и наплата на даноци,такси и други надоместоци ги врши следните работи:
    – ја утврдува висината на даноците на имот и комунални такси
    – изготвува решенија за висината на данокот на имот и комунални такси
    – врши наплата на даноци, такси и надоместоци кои се изворен приход на општините,
    – води регистер на недвижниот имот и регистер на подвижниот имот на даночните обврзници,
    – врши навремено задолжување на даночните обврзници согласно законските прописи,
    – изготвува и доставува писмени опомени на даночниот обврзник за плаќање на даночниот долг и комуналните такси,
    – изготвува решенија за присилна наплата на даночниот долг, паричните казни и каматите
    – ја организира присилната наплата на даноците, таксите и другите надоместоци,
    – ја организира присилната наплата на долг поради неплатени комунални такси,
    – извршува постапка на присилна наплата,
    – редовно прибира податоци за идентификување на недвижниот и подвижниот имот,
    – ја ажурира базата на податоци со регистрирани даночни обврзници и обврзници за плаќање комунална такса,
    – врши книговодствена евиденција на состојбата и промените во наплатата на данокот на имот и комуналните такси,
    – врши и други работи што ќе бидат ставени во негова надлежност со акт на Советот или Градоначалникот.